Projekte
Gjatë këtyre viteve, DHTI-Tiranë ka menaxhuar më shumë se 25 projekte, të zbatuara kryesisht në bashkëpunim me partnerë nga vendet e BE-së, programet Interreg, Erasmus, Cosme etj. Fokusi është mbështetja e sipërmarrjes, konkurrueshmëria, ngritja e kapaciteteve, përcjellja dhe asimilimi i modeleve/praktikave më të mira etj.
Fokusi ynë është mbështetja e sipërmarrjes. DHTIT si partneri juaj ofron një dinamikë “burimesh”, përvojë, mjete dhe metodologji të nevojshme për menaxhimin e projekteve që nga fillimi deri në fund të tij, si dhe mjete praktike të nevojshme për zbatimin me sukses të tyre. DHTIT me përvojën e saj të pasur mund të kontribuojë në qëndrueshmërinë dhe ndikimin e projektit, duke angazhuar palët e interesuara, si dhe duke krijuar sinergji.

Dhoma e Tregtisë dhe Industrisë Tiranë është cilësuar si një ndër partneret më të suksesshme në programin Interreg Itali-Shqipëri-Mal i Zi.
EEN – Enterprise Europe Network (Rrjeti Evropian i Ndërmarrjeve) është një instrument i rëndësishëm në strategjinë e BE-së, i cili sjell së bashku rreth 600 organizata mbështetëse të biznesit nga më shumë se 60 vende të botës, me qëllim suportin për ndërmarrjet e vogla dhe të mesme mbi mundësitë e të bërit biznes në Tregun e Përbashkët të BE-së.
DHTIT, si partner zbatues shqiptar pati si synim dhe objektiv ofrimin e mbështetjes dhe ndihmës për SME-të vendase në kërkim të tregjeve të reja dhe partnerëve të fuqishëm nëpër botë.
Emri i projektit: GATISHMËRIA E ARSIMIT DIGJITAL NË FUSHËN E ARSIMIT TË LARTË
Akronimi i projektit: DERHE
Kohëzgjatja: 3 vite (01.12.2023-30.11.2026)
Buxheti: 777 526.00 EUR
Arsyeja e programit: Prioriteti i Programit: ngritja e kapaciteteve, transferimi i njohurive, digjitalizimi dhe qëndrueshmëria që lidhen me arsimin, inovacionin dhe zhvillimin e qëndrueshëm.
Objektivi specifik i prioritetit: Objektivi është të kontribuojë në zhvillimin e Gatishmërisë së Arsimit Digjital në fushën e Arsimit të Lartë në Ballkanin Perëndimor dhe forcimin e lidhjeve me sektorin industrial.
Partner lider: Universiteti i Ljubljanës
Partnerët: Universiteti Katolik Leuven (KU Leuven),
Universiteti i Banja Luka (UBL)
Universiteti i Sarajevës Lindore – (UES)
Universiteti i Sarajevës (UNSA)
Universiteti i Malit të Zi – (UoM)
Universiteti i Tiranës (UT),
Universiteti Politeknik i Tiranës (UPT),
Dhoma e Tregtisë dhe Industrisë e Republikës Srpska (CCIRS)
Dhoma Ekonomike e Malit të Zi – PKCG
Dhoma Ekonomike e Federatës së Bosnjës dhe Hercegovinës – CEFBH
Dhoma e Tregtisë dhe Industrisë Tiranë (DhTIT),
Përshkrimi i projektit:
Një përmbledhje
DERHE paraqet kushtet e ekonomisë së shekullit të 21-të, të karakterizuara nga konceptet e digjitalizimit dhe qëndrueshmërisë, të cilat paraqesin sfida të reja për institucionet e arsimit të lartë. Projekti synon kompanitë, punonjësit, pedagogët, studentët dhe Dhomat e Tregtisë. Ai përputhet me objektivat Erasmus+, duke u fokusuar në transformimin digjital dhe qëndrueshmërinë mjedisore. Duke përmirësuar sistemet e edukimit digjital dhe duke optimizuar proceset e biznesit, projekti synon të reduktojë konsumin e energjisë, gjenerimin e mbetjeve dhe udhëtimeve, duke kontribuar në një planet më të gjelbër.
Rëndësia e projektit
Rëndësia e projektit qëndron në qëllimin e tij për të adresuar sfidat kryesore dhe për të kontribuar në avancimet në fusha të ndryshme si arsimi, digjitalizimi, zhvillimi i aftësive dhe nxitja e bashkëpunimit midis universiteteve dhe bizneseve. Duke krijuar qendra shumëfunksionale të të mësuarit, duke zhvilluar platforma online, duke rritur kapacitetin e stafit mësimdhënës dhe duke forcuar partneritetet mes universiteteve dhe bizneseve, DERHE synon të krijojë zgjidhje të qëndrueshme nga të cilat përfitojnë studentët dhe kompanitë.
Objektivat specifike:
Projekti synon të arrijë disa objektiva specifike. Së pari, ai kërkon të zhvillojë mjete dhe metoda për të mësuarit e integruar, duke synuar të përmbushë në mënyrë efektive qëllimet arsimore përmes qasjeve inovative të mësimdhënies. Së dyti, projekti ka prioritet ofrimin e trajnimeve gjithëpërfshirëse për stafin mësimdhënës, duke siguruar që ata të mund të zbatojnë me mjeshtëri këto metoda të reja në praktikat e tyre arsimore. Përveç kësaj, ka një fokus në adresimin e hendekut të aftësive digjitale midis stafit mësimdhënës në rajonin e Ballkanit Perëndimor, duke synuar pajisjen e tyre me kompetencat e nevojshme për arsimin modern. Për më tepër, projekti përpiqet të përafrojë ofertat arsimore me nevojat e industrive, duke kapërcyer kështu hendekun midis aftësive që fitojnë studentët dhe atyre që kërkohen nga punëdhënësit. Një objektiv tjetër është ngritja e qendrave multifunksionale të mësimit, të cilat do të lehtësojnë mundësitë e trajnimit praktik për studentët brenda kompanive. Së fundmi, projekti synon të forcojë bashkëpunimin midis institucioneve të arsimit të lartë dhe industrive, duke nxitur një lidhje që rrit rëndësinë e kurrikulës dhe adreson kolektivisht sfidat e industrisë.
Aktivitetet kryesore :
Projekti përbëhet nga tre faza: Përgatitja, Implementimi në Institucionet e Arsimit të Lartë (IAL) dhe Zbatimi në subjektet e biznesit. Fokusi kryesor është te Paketat e Punës (WP2 dhe WP3).
WP2 përqendrohet në përgatitjen e materialeve trajnuese për IAL-të, duke përfshirë sondazhet dhe zhvillimin e kurseve në fusha si digjitalizimi, Industria 4.0 dhe 5.0 dhe menaxhimi i projekteve. Ai gjithashtu përfshin trajnimin e trajnerëve dhe hapjen e një portali informacioni.
WP3 është faza e zbatimit, duke funksionalizuar kurse të rishikuara përmes mësimit të përzier. Këtu përfshihen praktikat e studentëve, trajnimet praktike dhe ngritja e qendrave mësimore multifunksionale në IAL.
WP1 merret me detyrat e menaxhimit, ndërsa WP4 merret me shpërndarjen. Projekti synon të krijojë një zgjidhje digjitale duke integruar komponentë online dhe fizikë nëpërmjet portalit të informacionit.
Dhoma e Tregtisë dhe Industrisë Tiranë do të asistojë në menaxhimin aktiviteteve të projektit, mban komunikim të vazhdueshëm me partnerët e projektit për të siguruar realizimin e suksesshëm të detyrave të projektit, përgatit të dhënat e kontaktit të grupit të synuar të kompanive, duke informuar kompanitë për mundësinë e pjesëmarrjes së tyre në projekt, merr pjesë në përzgjedhjen e kompanive që do të marrin pjesë në trajnim.
Rezultatet kryesore:
Projekti DERHE, në veçanti rezultati i tij:
Projekti synon të modernizojë arsimin në përgjigje të tendencave të digjitalizimit. Objektivat kryesore përfshijnë përmirësimin e metodave të mësimdhënies, tejkalimin e boshllëqeve të aftësive digjitale dhe përafrimin e arsimit me nevojat e industrisë. Ai planifikon të krijojë qendra mësimore shumëfunksionale, duke nxitur bashkëpunimin midis akademisë dhe industrisë. Në fund, projekti synon të nxisë transformimin digjital në Institucionet e Arsimit të Lartë të Rajonit të Ballkanit, duke përmirësuar aftësitë e studentëve dhe duke avancuar zhvillimin socio-ekonomik.
Koordinatore projekti:
Albana Laknori
Email: albana_laknori@cci.a.
Project Acronym DERHE
DIGITAL EDUCATION READINESS IN THE FIELD OF HIGHER EDUCATION
Project Number
101128628 — DERHE — ERASMUS-EDU-2023-CBHE
Programme Priority
capacity building, knowledge transfer, digitization and sustainability related to education, innovation and sustainable development.
Specific objective
S.O.1.1: Enhancing sustainable growth and competitiveness of SMEs and job creation in SMEs,
including productive investments
Start – End Date: 01.12.2023-30.11.2026
Total budget
EUR 777 526.00
Project Summary
DERHE presents the economic conditions of the 21st century, characterized by the concepts of digitization and sustainability, which present new challenges for higher education institutions. The project targets companies, employees, lecturers, students and Chambers of Commerce. It aligns with the Erasmus+ objectives, focusing on digital transformation and environmental sustainability. By improving digital education systems and optimizing business processes, the project aims to reduce energy consumption, waste generation and travel, contributing to a greener planet.
Partners:
- University of Ljubljana (LP)
- Catholic University Leuven (KU Leuven),
- University of Banja Luka (UBL)
- University of East Sarajevo – (UES)
- University of Sarajevo (UNSA)
- University of Montenegro – (UoM)
- University of Tirana (UT),
- Polytechnic University of Tirana (UPT),
- Chamber of Commerce and Industry of Republika Srpska (CCIRS)
- Economic Chamber of Montenegro – PKCG
- Economic Chamber of the Federation of Bosnia and Herzegovina – CEFBH
- Tirana Chamber of Commerce and Industry (CCIT),
PURPOSE
The project aims to achieve several specific objectives. First, it seeks to develop tools and methods for integrated learning, aiming to effectively meet educational goals through innovative teaching approaches. Second, the project prioritizes providing comprehensive training for teaching staff, ensuring that they can skillfully apply these new methods in their educational practices. In addition, there is a focus on addressing the digital skills gap among teaching staff in the Western Balkans region, aiming to equip them with the necessary competencies for modern education. Furthermore, the project tries to align educational offers with the needs of industries, thus bridging the gap between the skills acquired by students and those required by employers. Another objective is the establishment of multifunctional learning centers, which will facilitate practical training opportunities for students within companies. Finally, the project aims to strengthen collaboration between higher education institutions and industries, fostering a link that enhances the relevance of the curriculum and collectively addresses industry challenges.
ACTIVITIES
The project consists of three phases: Preparation, Implementation in Higher Education Institutions (HEIs) and Implementation in business entities. The main focus is on the Work Packages (WP2 and WP3).
WP2 focuses on the preparation of training materials for HEIs, including surveys and course development in areas such as digitalization, Industry 4.0 and 5.0 and project management. It also includes the training of trainers and the opening of an information portal.
WP3 is the implementation phase, operationalizing revised courses through blended learning. This includes student internships, practical trainings and the establishment of multifunctional learning centers in HEIs.
WP1 deals with management tasks, while WP4 deals with delivery. The project aims to create a digital solution by integrating online and physical components through the information portal.
Chamber of Commerce and Industry of Tirana will assist in the management of the project activities, maintain constant communication with the project partners to ensure the successful implementation of the project tasks, prepare the contact data of the target group of companies, informing the companies about the opportunity of their participation in the project, participates in the selection of companies that will participate in the training.
Project results
The DERHE project, in particular its result:
The project aims to modernize education in response to digitalization trends. Key objectives include improving teaching methods, bridging digital skills gaps and aligning education with industry needs. It plans to create multi-functional learning centers, fostering collaboration between academia and industry. Ultimately, the project aims to promote digital transformation in Higher Education Institutions of the Balkan Region, improving students’ skills and advancing socio-economic development.
Project coordinator: Albana Laknori
Email: albana_laknori@cci.al